امکان ثبت مستقیم درخواست خدمات توسط مالکان فراهم شد

به منظور تسهیل در امر ثبت درخواست و دریافت خدمات از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به صورت غیر حضوری، این امکان برای کلیه مراجعان محترم فراهم گردید تا علاوه بر دفاتر پیش خوان دولت، خودشان نیز نسبت به ثبت این درخواست ها اقدام نمایند و از مراجعه به دفاتر پیش خوان دولت در استان و شهر قم نیز بی نیاز باشند.

در این راستا متقاضان فقط یک نوبت به منظور احزار هویت و مالکیت به دفاتر پیش خوان دولت مراجعه می کنند و با ارائه اصل سند مالکیت و در صورت داشتن وکالت با ارائه وکالت کاری و همچنین کارت ملی نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام می نمایند.

نام کاربری و رمز عبور پس از احراز هویت در مدت زمان 24 ساعت برای متقاضی به صورت پیامک ارسال می گردد که در این مرحله افراد می توانند با مراجعه به سایت سازمان و ورود بخش خدمات غیر حضوری نسبت به ثبت درخواست خود و دریافت خدمات اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دریافت نام کاربری و رمز عبور تنها برای پیگیری درخواست همان ملک احراز شده می باشد و در غیر این صورت پیگیری درخواست های ملک دیگر مقدور نخواهد بود.

نحوه ثبت درخواست در سامانه خدمات غیر حضوری سازمان نیز به شرح ذیل می باشد.
شرح ذیل می باشد.
:1: دریافت نام کاربری و رمز عبور پس از انجام احراز هویت در یکی از دفاتر پیش خوان دولت در سطح شهر و استان قم
:2:  ورود به سایت سازمان به نشانی www.nezamqom.ir ، سمت چپ در قسمت بالای سایت، بنر سامانه خدمات غیرحضوری و یا لینک مستقیم این سامانه به نشانی http://10.48.112.39:81/
 :3:پس از ورود به سامانه خدمات غیر حضوری، در سمت راست به ترتیب نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به پنل اصلی داده می شود
 :4:در این مرحله برای ثبت درخواست از منوی " ثبت تیکت " که در قسمت بالا مشخص است؛ استفاده می شود
:5: در این بخش ،خدمت درخواستی خود را از بین خدمات درج شده مشخص می نمایید
:6: پس از ارسال مدارک مورد نیاز و تکمیل درخواست، عبارت ثبت را می زنید که در این مرحله پیامکی به متقاضی مبنی بر تایید ثبت درخواست ارائه می شود.
:7: در مرحله بعد متقاضی می تواند پاسخ های ارائه شده از طرف سازمان را پس از ورود مجدد به سامانه با همان نام کاربری و رمز عبور در بخش " تیکت های من" مشاهده نماید و در صورت نیاز به پاسخ دکمه " ارسال کردن پاسخ "را زده و پیام خود را در قسمت متن تایپ کرده و در صورت ارسال فایل خود از فایل ضمیمه استفاده نمایید.

گفتنی است در صورت نیاز به تکمیل فرم مخصوص نیز تمامی فرم های مورد نیاز در قسمت پایگاه دانش قابل دریافت می باشد.

کد خبر 400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =