خانواده معظم شهدای مهندس در قم تجلیل شدند

با حضور مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سرهنگ نیکوکلام رییس بسیج مهندسین استان از دو خانواده شهید جامعه مهندسی به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز مهندسی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم همزمان با روز میلاد باسعادت امیرالمومنین امام علی (ع) و همچنین به مناسبت روز مهندسی ، مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و سرهنگ نیکوکلام رییس بسیج مهندسین استان با حضور در منزل دو خانواده شهید جامعه مهندسی استان ضمن دیدار با خانواده شهید از آنان تجلیل کردند.

شهید حاج حمید مختاربند پدربزرگوار مهندس مختاربند از اعضای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ، یادگار هشت سال دفاع مقدس که معاونت لجستیک لشکر ۷ هفت ولی عصراهواز در دوران جنگ تحمیلی برعهده داشت پس از اعزام به سوریه به منظور دفاع از حریم اهل بیت(ع) سرانجام پس از مجاهدت های فراوان در مهر ۱۳۹۴ در منطقه قنیطره سوریه و در نزدیک بلندیهای جولان به دست گروه تروریست داعش به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

شهید مصطفی کریمی  نیز از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون و از نخبگان جامعه افغانستانی در ایران و دانشجوی رشته معماری دانشگاه تهران بود و در حین تحصیل برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و نبرد با نیروهای تکفیری  عازم سوریه شد که در پاییز سال ۱۳۹۵ به شهادت رسید.

کد خبر 454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =