ثبت نام اعلام آمادگی فعالیت در بخش نظارت سال ۱۴۰۰ تمدید شد

 ثبت نام  آمادگی فعالیت در بخش نظارت سال ۱۴۰۰ تا 27 فروردین ماه تمدید شد.

قابل توجه اعضای دارای صلاحیت نظارت، در راستای اجرایی کردن بند ۱۶-۱-۱ مبحث دوم مقررات ملی ساختمان نیاز است تمامی اعضای دارای صلاحیت نظارت، نسبت به ویرایش و تکمیل کاربرگ همکاری در بخش نظارت اقدام و ضمن اعلام آمادگی فعالیت در بخش نظارت در سال ۱۴۰۰، با توجه به صلاحیت مندرج در پروانه اشتغال، گروه ساختمانی مدنظر را در قالب فرم تنظیم شده در سامانه نماسان تا  ساعت 24 روز جمعه 27 فروردین ماه ۱۴۰۰ به سازمان اعلام نمایند.

راهنمای ثبت کاربرگ نظارت

همچنین نیاز است در تکمیل کاربرگ همکاری نظارت به نکات ذیل توجه اکید شود :

1. در تکمیل کاربرگ همکاری نظارت و انتخاب گروه های ساختمانی مدنظر دقت لازم را به عمل آورید چراکه در صورت انتخاب هر گروه ساختمانی و عدم قبول کار پس از ارجاع از طرف سازمان، مطابق ضوابط برخورد خواهد شد.
2. تمامی اعضا پس از ثبت اولیه تا پایان مهلت اعلام شده فرصت ویرایش خواهند داشت، بدیهی است پس از گذشت فرصت مذکور اطلاعات ثبت شده، نهایی تلقی می گردد.
3.به منظور تکمیل صف ارجاع نظارت در شهرها و شهرک های صنعتی استان، به جز انتخاب گروه ساختمانی های در شهر قم، انتخاب یک شهر از شهرهای استان و یک شهرک صنعتی الزامیست.
4.به منظور انتخاب صحیح و ارائه خدمات مهندسی مناسب به ارباب رجوع، آمار کارهای ورودی به سازمان در شهرها و شهرک های صنعتی استان تا ۱۵ اسفندماه جهت بهره برداری به شرح زیر اعلام می گردد.
5.بر اساس چهارچوب نظامنامه مصوب ارجاع نظارت، در صورت عدم تکمیل صف نظارت در گروه ساختمانی در شهر یا شهرک صنعتی ارجاع اجباری توسط سازمان صورت می گیرد.
6.پس از پایان مهلت تکمیل کاربرگ نظارت، ارزیابی نحوه ثبت نام صورت گرفته و در صورت ضرورت ویرایش یا مهلت مجدد ثبت نام، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت، لکن توصیه می گردد تکمیل کاربرگ به روزهای پایانی موکول نگردد.
 

آمار کارهای ورودی سازمان در قم، شهرها و شهرک های صنعتی استان قم

کد خبر 484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =