بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به مناسبت روز جهانی قدس

جامعه بزرگ مهندسان استان با تاسی به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین نفرت خود را از آمریکا، رژیم صهیونیستی و سر سپردگان آن ها اعلام داشته و با آرمان های قدس شریف پیمانی دوباره می بندد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به نام #روز_قدس نام گذاری شده؛ تا امت اسلام و آزادیخواهان جهان جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های فلسطین را از یاد نبرند و برای آزادسازی قدس شریف این پاره تن اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
در سالهای اخیر تلاش دشمنان اسلام و ایادی استکبار و در راس آنان آمریکای جنایتکار بر این امر معطوف شده تا بر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی سرپوش گذارند و به همین دلیل موضوع عادی سازی روابط با برخی از کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفت و از سویی دیگر موضوع معامله قرن مطرح شد که خوشبختانه این توطئه ها با رفتن رئیس جمهور نابخرد آمریکا نیز به تاریخ پیوست.
با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این نماد برجسته مقاومت در منطقه، نه تنها جبهه مقاومت عقب ننشست، بلکه خون خواهی از این شهید قدس موجب شده تا آمادگی رزمندگان مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بیش از هر زمان دیگری تقویت شود.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای عدم انتقال این ویروس برگزار نخواهد شد، اما آحاد ملت ایران اسلامی، شهر مقدس قم و همچنین جامعه بزرگ مهندسان استان با تاسی به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین نفرت خود را از آمریکا، رژیم صهیونیستی و سر سپردگان آن ها اعلام داشته و با آرمان های قدس شریف پیمانی دوباره می بندند.

کد خبر 517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =