انتشار گزارش عملکرد مالیاتی ۹۹ در کارتابل الکترونیکی اعضا

به اطلاع می رساند، اعضای دارای پروانه اشتغال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تا پایان سال ۹۹، می توانند عملکرد مالیاتی سال ۹۹ خود را در کارتابل الکترونیکی مشاهده نمایند.

اعضای محترم سازمان می توانند جهت بررسی عملکرد مالیاتی سال ۹۹ تا پایان روز ۲۵ خردادماه به کارتابل الکترونیکی خود مراجعه نموده؛ ضمن بررسی در صورت بروز مغایرت احتمالی و درخواست اصلاح، از طریق همین سامانه از زیر سیستم مکاتبات و ارسال درخواست الکترونیکی، فرم درخواست اصلاح مغایرت مورد نظر را به سازمان ارسال نمایند که پس از دریافت و بررسی  درخواست توسط کارشناسان سازمان، نتیجه بررسی و اصلاح مغایرت به کارتابل عضو درخواست کننده ارسال خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری به سازمان نمی باشد.
خواهشمند است با توجه مهلت تعیین شده جهت ارسال اظهار نامه مالیاتی سال ۹۹ ، درخواست اصلاح عملکرد خود را به روزهای پایانی موکول ننمایید.
یادآور میگردد، سازمان در حال انجام هماهنگی های لازم با اداره کل امور مالیاتی استان به منظور ارائه خدمات الکترونیک اظهارنامه مالیاتی است که پیش بینی می شود، این خدمات از روز شنبه ۲۲ خردادماه از سوی سازمان آغاز گردد.
مکان و زمان قطعی نیز در روزهای آینده به اطلاع اعضای محترم سازمان خواهد رسید.

راهنمای مشاهده عملکرد مالیاتی ۹۹ در کارتابل الکترونیکی اعضا

کد خبر 552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =