اطلاعیه نحوه ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی

به اطلاع مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم دارای پروانه اشتغال تا پایان سال ۹۹ می رساند، با توجه به نظرسنجی صورت گرفته در خصوص نحوه ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی و استقبال حداکثری اعضای محترم از روش غیرحضوری، مقرر گردید این خدمات به صورت غیرحضوری و حضوری به اعضای محترم ارائه گردد.

به اطلاع مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم دارای پروانه اشتغال تا پایان سال ۹۹ می رساند، با توجه به نظرسنجی صورت گرفته در خصوص نحوه ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی و استقبال حداکثری اعضای محترم از روش غیرحضوری، مقرر گردید این خدمات به صورت غیرحضوری و حضوری به اعضای محترم ارائه گردد.

نظر به وضعیت استان قم در خصوص بیماری کرونا و توصیه های بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلا به این بیماری، از اعضای محترم سازمان درخواست می گردد به منظور عدم انجام ترددهای غیرضرور و عدم تجمع و همچنین رعایت فاصله اجتماعی از روش غیرحضوری ثبت الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی عملکرد سال ۹۹ استفاده نمایند،

خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی عملکرد سال ۹۹ ، از روز یکشنبه ۲۳ خردادماه  لغایت ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ و روز پنج شنبه از (ساعت ۸ لغایت ۱۳ و از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ ) به صورت حضوری در محل ساختمان شماره یک ( سالن خدمات مهندسی) ارائه می گردد.

فایل فرم پیش نویس ثبت اظهارنامه مالیاتی

اعضای محترم در صورت داشتن هرگونه پرسشی در خصوص ارسال درخواست، ثبت نام و موضوعات نرم افزاری با شماره ۰۹۱۲۶۵۱۶۱۸۱ آقای فرخی مشاور مالیاتی سازمان تماس حاصل نمایند.

اعضای محترم برای دریافت خدمات ثبت اظهارنامه مالیاتی به صورت حضوری می بایست در ابتدا از ساعت ۱۵ روز قبل از مراجعه، نسبت به دریافت نوبت از طریق سامانه نوبت دهی اقدام نمایند. صرفا ارائه خدمات روز یکشنبه ۲۳ خرداد بر اساس مراجعه اعضای محترم و ‌نوبت دهی در سازمان خواهد بود.

هر روز فقط ۱۵۰ نفر می توانند نوبت برای مراجعه حضوری در روز بعد را دریافت نمایند و سامانه از ساعت ۱۵ روز قبل تا زمان تکمیل ظرفیت باز می باشد.

پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی ، ساعت مراجعه حضوری برای هر عضو مشخص و به صورت پیامکی اعلام می گردد.

 برای ورود به سامانه نوبت دهی کلیک نمایید.

نکات مهم:

*تکمیل فرم پیش نویس ثبت اظهارنامه مالیاتی توسط عضو به منظور عدم تجمع در سالن و تسریع امور قبل از مراجعه حضوری ضروری است.

* به منظور استفاده بهینه از وقت اکیدا توصیه می گردد قبل از مراجعه ، نسبت به رفع نقص اینتا کد جهت  ثبت اظهارنامه الکترونیکی عملکرد سال 99  اقدام نمایید. 

 فایل راهنمای نحوه رفع نقص اینتاکد

*به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، زدن ماسک در زمان مراجعه حضوری به سازمان الزامی و بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا ارائه خدمات به افراد فاقد ماسک ممنوع است.

*نظر به درج راهنمای کامل ثبت اظهارنامه مالیاتی به اعضای محترم توصیه می گردد بر همین اساس مبادرت به تکمیل و ارسال اظهارنامه خود اقدام نموده و حتی المقدور به منظور کاهش ترددها و جلوگیری از شیوع و انتقال احتمالی ویروس کرونا از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.

 اطلاعات مهم مالیاتی:

با توجه به تغییرات اساسی در نحوه رسیدگی عملکرد سال ۱۳۹۹ توسط سازمان امورمالیاتی از جمله درج اطلاعات حساب بانکی در اظهارنامه و نیاز به اسناد و مدارک مثبته جهت پذیرش هزینه ها، حتی الامکان در صورتی که مجموع فروش کالا و خدمات در سال ۹۹ تا میزان ۱.۶۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان بوده و مالیات عملکرد سال ۹۸ نیز قطعی گردیده است و جزو خریداران سکه در سال ۹۹ نبوده و اولین سال فعالیت تان نمی باشد ، نسبت به ارسال تبصره ماده ۱۰۰ اقدام نمایید و نحوه ارسال آن به صورت گام به گام در راهنمای زیر قرارداده شده است .

 خواهشمند است بعد از مطالعه و ارسال آن  که به سادگی در منزل امکان پذیر می باشد، اقدام نموده و با توجه به شرایط بیماری کرونا و سلامتی خود و خانواده از مراجعه غیر ضروری به سازمان خودداری کنید و در صورت ابهام و مشکل با شماره تلفن آقای فرخی مشاور مالیاتی سازمان 09126516181 تماس حاصل نمایید.

راهنمای گام به گام تکمیل فرم تبصره ماده 100 و اظهارنامه مالیاتی

کد خبر 555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =