آغاز بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس و فراخوان پیش ثبت نام متقاضیان

بهره برداری از خدمات ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی خانه مهندس ویژه اعضا و خانواده محترم ایشان آغاز و متقاضیان استفاده جهت پیش ثبت نام می توانند از طریق لینک مندرج در فراخوان ذیل اقدام نمایند.

خدا را شاکریم که ما را بر آن داشت تا توفیق برآورده کردن یکی از مهمترین نیازهای اساسی جامعه بزرگ و شریف مهندسان و خانواده محترم ایشان در حوزه ورزش و سلامت را با مساعدت و همکاری اعضای توانا و متخصص سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در احداث مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس به عنوان یکی از زیباترین اماکن ورزشی استاندارد کشور با محوریت خانواده محقق سازیم .

جایگاه و منزلت رفیع جامعه فرهیخته مهندسان، مهمترین ویژگی جهت تدوین برنامه راهبردی بهره برداری از خانه مهندس بود که بر این اساس، احترام به مخاطب، بهداشت و امنیت، رفاه و آرامش و همچنین استفاده از علم روز ورزش و تجهیزات استاندارد در ارائه خدمات مجموعه سرلوحه مدیران مجموعه قرار گرفته است .

در انتخاب مربیان تخصصی رشته های ورزشی، حسن شهرت و اخلاق، نظم و آراستگی، تخصص و تعهد و امانت داری و همچنین تراز اول بودن در استان ملاک قرار گرفته تا موجبات ارائه خدمات مطلوب و استاندارد جهت استعدادیابی، استعدادگزینی و نخبه پروری نیز فراهم آید .

در فاز اول بهره برداری از خانه مهندس، خدمات اصلی شامل رشته های بسکتبال، والیبال، هندبال، فوتسال، فوتبال، تنیس، مینی گلف، آمادگی جسمانی و کوه نوردی در دو بخش آموزش و استعدادیابی و ورزش همگانی خواهد بود و خدمات تکمیلی شامل پیست دوچرخه سواری، جاده سلامت، مشاوره ورزشی و پایش تندرستی، خدمات ماساژ، کافی شاپ، خانه کودک، اتاق اختصاصی جلسات، کارواش و فروشگاه ورزشی است که به تدریج در حال عملیاتی شدن است.

برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی و تورهای ورزشی نیز در دستور کار خانه مهندس خواهد بود .

بسته های جنبی خدمات اصلی خانه مهندس نیز با برنامه ریزی مشخص و مجزا شامل مشاوره ورزشی، لباس اختصاصی خانه مهندس، تغذیه و سرویس رفت و برگشت از درب منزل(در صورت درخواست) خواهد بود.

همچنین به اطلاع می رساند طرح توسعه مجموعه شامل اماکنی اعم از استخر تفریحی، شهربازی کودکان، سالن های  بدنسازی آقایان و بانوان، مراکز اقامتی، رستوران و کافی شاپ مرکزی، کلینیک پایش تندرستی، تالار پذیرایی، آمفی تأتر و مراکز تجاری از طریق ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حال پیگیری به منظور جذب سرمایه گذار بوده و خواهد بود.

باعث امتنان خواهد بود تا با پیش ثبت نام خود و خانواده محترم، افتخار میزبانی جامعه مهندسان را فراهم نمایید تا با برنامه ریزی مناسب، حرکت به سوی جامعه ای سالم تر، بانشاط و پرتحرک سرعت گیرد .

شما عزیزان می توانید جهت تکمیل اطلاعات خود از مجموعه و یا رفع ابهام در خصوص نحوه تکمیل فرم پیش ثبت نام ، از طریق شماره واتساپ  09212514797 با نمایندگان مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس در ارتباط باشید .

هیئت امنای باشگاه فرهنگی ورزشی خانه مهندس

مهلت پیش ثبت نام  ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰

ورود به سامانه پیش ثبت نام

اعضای محترم سازمان می توانند مسیرهای منتهی به خانه مهندس را از طریق تصاویر ذیل مشاهده نمایند.

کد خبر 676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =