تقدیر از معاون عمرانی سابق استاندار قم در هیات مدیره سازمان

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از تلاش های 6 ساله دکتر بهشتی معاون عمرانی سابق استاندار قم تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، دکتر محسن بهشتی در جمع اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با تقدیر از اعضای هیات مدیره سازمان در جهت برپایی این جلسه اظهار داشت: جابجایی پس از هر دوره ای ذات کار اداری است و من نیز در طول سالهای خدمت خود، تجربه کار در وزارتخانه های مختلف را داشته ام و در طی این مدتی که مسئولیت معاون عمرانی استاندار بر عهده ما بود؛ تلاش کردیم تا منافع استان و مردم قم در عملکرد و اخذ تصمیمات در اولویت باشد و نظرات جمعی ملاک عمل باشد.

معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار قم ابراز داشت: قم جایگاه متفاوتی در بین استانهای کشور دارد و همراه  نگاه دولت ها به شهر مقدس قم ویژه بوده است و از طرفی تنوع کار در حوزه معاونت عمرانی  نیز بسیار است که موضوعات متنوعی را در بر می گیرد و کسی که در این جایگاه قرار می گیرد می بایست در زمینه های مختلفی اطلاع و آگاهی داشته باشد تا بتواند تصمیم درستی اتخاذ کند که البته در تمامی این حوزه ها نمی توان تبحر و تسلط داشت به همین دلیل می بایست از خرد جمعی و نظرات متخصصان استفاده کرد.

بهشتی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از جمله سازمان هایی است که در سطح استان و کشور همواره فعال و تاثیرگذار بوده و انتظار می رود نظرات کارشناسی متخصصان عضو سازمان در رشته های مختلف در خصوص پروژه هایی که در استان اجرایی می شود؛ ارائه گردد چرا که  نظرات متخصصان همواره مورد توجه خواهد بود و می شود به پشتیبانی سخنان صاحب نظران در حوزه های عمرانی مسیر درستی را انتخاب کرد.

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: جامعه مهندسان می توانند در زمینه مباحث فنی پروژه های مختلف؛ استان را یاری کنند و نظرات این عزیزان برای تصمیم سازی بسیار مهم است و خوشبختانه در دستگاه های مختلف نیز شاهد حضور مهندسان عضو سازمان هستیم که از  این ظرفیت بسیار خوب می بایست بهره برد.

در سفر ریاست جمهوری به قم مصوبات خوبی داشتیم

معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به قم مصوبات خوبی داشتیم افزود:  عمده این مصوبات در حوزه عمرانی بود و به نظر می رسد ریل گذاری خوبی در این سفر برای توسعه استان صورت گرفته که تا چهارسال آینده می توان این مسیر را ادامه داد و البته می بایست پیگیری های جدی در زمینه اجرایی شدن آنها از سوی مسئولان استانی با پشتوانه مطالبه مردمی و نخبگانی صورت گیرد تا شاهد اجرایی شدن کامل آنها باشیم.

وی گفت: خوشبختانه شاهد عزم جدی در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به قم هستیم و مرحله اول اعتبارات سفر دولت به قم در روزهای گذشته انجام پذیرفت.

وی همچنین ابراز داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا که قم اولین استانی بود که گرفتار آن شد و شرایط بسیار سختی بر استان حاکم بود با تلاش هایی که صورت گرفت؛ 60 میلیارد تومان بری تکمیل بیمارستان نیمه کاره امیرالمومنین(ع) جذب شد.

وی گفت: برخی از مهندسان عضو سازمان نیز به صوت جهادی برای تکمیل بیمارستان امیرالمومنین (ع) پای کار آمدند و این در حالی بود که کمتر کسی در آن شرایط به دلیل هراسی که این ویروس ناشناخته با خود به همراه داشت؛ حاضر به کمک و حضور در محل بیمارستان بودند.

امروز شاهد توسعه و حرکت رو به جلوی استان هستیم

بهشتی عنوان داشت: امروز شاهد توسعه و حرکت رو به جلوی استان هستیم و در سالهای اخیر اتفاقات خوبی در قم روی داد و افرادی که پس از چندین سال وارد استان می شوند این تغییرات برای آنان ملموس است.

وی بیان داشت: در ابتدای فعالیت در استانداری، تصمیم گرفتیم در زمینه تصویب تعرفه های خدمات مهندسی رویه ای در نظر بگیریم که این فرآیند تا پایان هر سال نهایی شود و برای تدوین تعرفه ها نیز تلاش می شد از نظرات گروه های تخصصی استفاده شود و امیدواریم این روند ادامه یابد و نواقص موجود برطرف شود.

حمایت از روند کارشناسی و منظم تصویب تعرفه سالانه خدمات مهندسی

مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز در ابتدای این جلسه بیان داشت: فرصت حضور دکتر بهشتی در معاونت عمرانی استانداری بسیار مغتنم بود و ایشان در این سالها تلاش های بسیاری برای استان انجام دادند و این جلسه نیز به منظور قدردانی از زحمات ایشان است، چرا که معتقدیم باید قدردان مدیران بومی، کارآمد و دلسوز باشیم.

وی گفت: در بحث تعرفه های خدمات مهندسی از سال 94 و با شروع مسئولیت ایشان در استانداری، روند منظم تری شکل گرفت و مباحث کارشناسی پس از تصویب در هیات مدیره از 15 بهمن هر سال آغاز می شد و در نهایت تا پایان سال تعرفه های سال بعد مشخص و نهایی می شد که در این زمینه شاهد حمایت های دکتر بهشتی به خصوص از نظرات کارشناسی بودیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ابراز داشت: در همین زمینه نظرات گروه های تخصصی در هفت رشته هم عموما مورد توجه قرار داده شد و شورای فنی استان را نیز می توان از جمله شوراهای فنی موفق در کشور نام برد.

.

در ادامه نیز اعضای هیات مدیره سازمان در سخنانی از تلاش های دکتر بهشتی در استان تقدیر کردند و لوح سپاسی به ایشان اهدا شد.

در متن لوح تقدیر رییس سازمان آمده:

اینک که پس از یک دوره  خدمت ارزشمند در کسوت  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم  تقدیر است تا فعالیت در عرصه های دیگری از خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت پذیرد؛ وظیفه است به نمایندگی از هیات مدیره و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مراتب سپاسگزاری خود را از مجموعه خدمات، زحمات و فعالیت های  جنابعالی در طول دوره مدیریت شش ساله  در این  سمت   و نیز همراهی و توجه ویژه به جامعه بزرگ مهندسان استان در دوران مسئولیت را اعلام نمایم.

 توفیقات روزافزون حضرتعالی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(علیهم السلام) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کد خبر 728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =