فراخوان دوره توجیهی عمران (طراحی ، نظارت و اجرا )  اسفند 1400

اعضای محترم رشته عمران (ویژه اعضایی که اخیراً در آزمون های ورود به حرفه مهندسی قبول شده اند) با مطالعه مطالب ذیل جهت  ثبت نام دوره های آموزشی توجیهی به سامانه نماسان – خدمات آموزشی در بخش دوره ها  در مراجعه فرمایید.

1- دوره مذکور صرفاً اعضایی می باشد که اخیراً در آزمون های ورود به حرفه مهندسی قبول شده اند

2-حضور فعال  و کامل در کلاس های الزامی بوده و غیبت در کلاس ها مجاز نمی باشد. لذا لازم است اعضایی که نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند برنامه ریزی لازم را جهت شرکت کامل و فعال در کلاس ها انجام دهند.

3-دوره ها به صورت مجازی برگزاری میگردد که لینک دوره قبل از شروع دوره به ثبت نام کنندگان ارسال می گردد.

4- بعد از برگزاری دوره نسبت به ارزیابی عضو و وضعیت حضور اقدام می گردد و صرفاً در صورت کامل بودن شرکت در کلیه کلاس ها و ارزیابی ، موارد ترتیب اثر داده خواهد شد.

5- اعضایی که پیش از این در دوره های توجیهی قبلی شرکت کامل داشته اند و در آزمون مرداد1400 در یک صلاحیت دیگر رشته خود قبول شده اند، نیاز به شرکت مجدد در دوره نمی باشند. 

 6- برنامه زمانبندی کلاس ها طبق جدول زیر می باشد.

7- تا زمان مجدد برگزاری آزمون ورود به حرفه توسط وزارت راه و شهرسازی ، دوره توجیهی برگزار    نمی گردد لذا اعضایی که در آزمون ورود به حرفه مرداد 1400 شده اند و همچنین اعضایی که در دور های قبل امکان حضور نداشتند در دوره مذکور شرکت فرمایند و در صورت عدم ثبت نام بایستی در دوره های بعدی شرکت نمایند.و مسئولیت عدم شرکت در دوره ها با عضو می باشد.

8- مهلت ثبت نام تا جمعه 6  اسفند می باشد.

ثبت نام صرفاً از طریق سامانه نماسان – خدمات آموزشی در بخش دوره ها می باشد.

در صورت نداشتن نام کاربری و رمز عبور جهت ثبت نام به صورت حضوری به واحد انفورماتیک مراجعه فرمایید.

کد خبر 741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =