مراجعان محترم جهت دریافت خدمات سازمان، می بایست از ساعت ۱۴ روز قبل از مراجعه تا زمان تکمیل ظرفیت، برای دریافت نوبت به سامانه اینترنتی نوبت دهی مراجعه کنند.
هنگام دریافت نوبت ضروری است کد ملی و شماره موبایل جهت احراز هویت و همچنین برای اطلاع رسانی زمان مراجعه و دریافت کد رهگیری، وارد شود.
پس از ثبت دریافت نوبت از طریق سامانه، کد رهگیری و ساعت مراجعه به فرد از طریق پیامک اعلام شده که تاکید می شود حتما راس ساعت اعلامی مراجعه صورت گیرد.
شهروندان استان قم همچنین با استفاده از کارپوشه خدمات الکترونیک مالک، بدون مراجعه حضوری به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می توانند نسبت به دریافت خدمات مهندسی(در بخش ثبت دستور نقشه و انتخاب طراح و ناظر) به صورت الکترونیک اقدام نمایند و دریافت این خدمات به صورت حضوری امکان پذیر نمی باشد.
در این راستا در مرحله اول به منظور انجام ثبت نام ابتدایی می بایست از طریق نشانی سامانه کارتابل مالک نسبت به انجام ثبت نام اقدام گردد.
پس از انجام ثبت نام در ادامه از طریق سامانه نماسان می توان وارد سامانه کارپوشه خدمات الکترونیک مالک و نسبت به انتخاب طراحان، امضاء قرارداد و پرداخت حق الزحمه اقدام گردد.
نظر شما