اطلاعیه مهم سازمان بابت پرداخت سرانه بیمه مسئولیت، حق عضویت و جایزه خوش حسابی

اطلاعیه مهم سازمان بابت پرداخت سرانه بیمه مسئولیت، حق عضویت و جایزه خوش حسابی به شرح زیر است.

با توجه به تصویب حق عضویت سال ۱۴۰۳ در مجمع عمومی سازمان در تاریخ چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲، از اعضای محترم سازمان تقاضا می گردد، براساس بند ث ماده ۴۴ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، نسبت به پرداخت حق عضویت سال ۱۴۰۳ به مبلغ ۶.۶۰۰.۰۰۰  ریال که در صورت پرداخت تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ شامل ۱.۳۲۰.۰۰۰ ریال تخفیف گردیده و مبلغ پرداختی ۵.۲۸۰.۰۰۰ ریال محاسبه خواهد شد، اقدام نمایند.

تمدید و پرداخت حق عضویت سال ۱۴۰۳، بنا بر ابلاغ شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی، با توجه به راه اندازی سامانه جامع مدیریت یکپارچه صرفاً با مراجعه به این سامانه امکان پذیر و الزامی است و اعضای محترم سازمان می بایست نسبت به بروزرسانی، تکمیل و تصحیح اطلاعات هویتی و حرفه ای خود نیز در همین سامانه تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام نمایند.

لازم به توضیح است، شرکت در انتخابات هیئت مدیره سازمان در سال جاری، منوط به تکمیل اطلاعات هویتی و حرفه ای و تسویه بدهی عضویت در این سامانه تا پایان خرداد ماه خواهد بود.

همچنین در صورت عدم پرداخت حق عضویت در موعد مقرر، بر اساس بند پ ماده ۴۶ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، امکان سلب عضویت افرادی که حق عضویت سالانه خود را پرداخت ننموده اند، وجود خواهد داشت. 

نکته: با توجه به حوادث کار در سال گذشته، همچنین به منظور توسعه خدمات بیمه ای ویژه اعضای دارای پروانه اشتغال، با توجه به تصویب مجمع عمومی، سرانه بیمه مسئولیت به ازای هر یک از اعضای دارای پروانه اشتغال نیز به مبلغ ۱۵۰ هزارتومان تعیین گردیده که از طریق درگاه الکترونیک نماسان قابل پرداخت است. 

توضیح تکمیلی آن که تسویه بدهی عضویت سال گذشته نیز به همراه بیمه مسئولیت از طریق درگاه پرداخت الکترونیک نماسان، امکان پذیر و الزامی است.

با توجه به ابلاغیه های وزارت راه و شهرسازی و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، تکمیل اطلاعات هویتی و حرفه ای بابت ارائه خدمات الزامی بوده و به منظور شرکت در انتخابات هیئت مدیره، تسویه بدهی عضویت نیز در سامانه جامع مدیریت یکپارچه به نشانی ims.irceo.ir ضروری است.

از این رو و به منظور استفاده از فرصت بهره مندی از جایزه خوش حسابی، مهلت پرداخت حق عضویت تا ساعت ۲۴ روز امروز  ۳۱ خرداد نیز مبنی بر محاسبه مبلغ حق عضویت با احتساب جایزه خوش حسابی ۵۲۸ هزارتومان اعلام می گردد.

مراجعه به نماسان و تسویه بدهی قبلی و پرداخت سرانه بیمه مسئولیت همچون سال های گذشته الزامی است. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی سازمان مراجعه شود.

در صورت عدم اقدام به تکمیل سامانه جامع و تسویه بدهی در این سامانه و نماسان، امکان غیرفعال شدن خدمات برای اعضا وجود خواهد داشت. از این رو، به اعضای محترم توصیه می گردد به منظور بهره مندی از جایزه خوش حسابی مصوب مجمع عمومی در صورت تسویه تا ۳۱ خرداد اقدام نمایند.

کد خبر 1455

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =