تفاهمنامه همکاری بین سازمان و مخابرات منطقه قم امضا شد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و مخابرات منطقه قم تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، با حضور مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و محمد حاج عینی مدیر مخابرات منطقه قم تفاهم نامه همکاری مشترک بین نظام مهندسی استان و مخابرات قم امضا شد.                                                                                       

این تفاهمنامه در راستای فراهم نمودن زمینه های بهره مندی از تکنولوژی های جدید در حوزه صنعت ساختمان و به منظور بهره گیری از فن آوری های نوین مبتنی بر بستر فیبرنوری در ساختمان بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و مخابرات منطقه قم منعقد شد.

همکاری دو جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و مخابرات منطقه قم شامل تهیه و تدوین معیارهای تجهیز ساختمان ها به تکنولوژی فیبرنوری و چگونگی ارائه خدمات طراحی، نظارت و اجرا در زمینه خدمات مهندسی و سرویس های مبتنی بر فیبر نوری به کلیه ی ساختمان ها و همچنین ایجاد زیرساخت های ارتباطی در راستای توسعه شهر هوشمند از جمله موضوعات این تفاهمنامه است.

همچنین واگذاری سرویس اینترنت در بستر FTTH به اعضا و کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مورد تفاهم قرارگرفت.

بر این اساس مقرر شد کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان این دو دستگاه تشکیل و در خصوص مباحث اجرایی تفاهم نامه و تعیین اولویت ها در برنامه ریزی، تقسیم فعالیت ها و زمانبندی اجرا تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

کد خبر 1561

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =