متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط، در ساعات اداری با همراه داشتن معرفی نامه کتبی، جهت خرید و دریافت اسناد مناقصه به امور مالی سازمان مراجعه نمایند.
- تاریخ مراجعه جهت خرید اسناد مناقصه: ۱۴۰۲/۰۹/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
- محل مراجعه جهت خرید اسناد مناقصه: امور مالی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم
- آدرس: قم،پردیسان،بلوار امام صادق (ع)،بلوار امام علی(ع)،نبش میدان شهداء منا – شماره تماس ۰۲۵۳۲۲۲۵۱۴۵
- نحوه ارائه پاکات: در قالب دو پاکت الف و ب ممهور به مهر و امضا شرکت متقاضی.
- حداکثر مهلت ارائه پاکت ها: ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
- محل تحویل پاکت ها: دبیرخانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم
نظر شما