بازدید مدیر کل امور مالیاتی قم از ارائه خدمات ثبت اظهارنامه مالیاتی در سازمان

مدیر کل امور مالیاتی قم از ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، مهندس امین مقومی در بازدید مدیر کل امور مالیاتی استان قم از ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در سازمان اظهار کرد: خدمات ثبت اظهارنامه مالیاتی از سوی سازمان هر ساله به ضورت رایگان به اعضای سازمان ارائه می شود.

وی عنوان کرد: در سالهای اخیر به صورت متوسط ۲ هزار نفر از اعضا با مراجعه به سازمان اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت کردند که امسال نیز همین میزان پیش بینی می شود.

وی افزود: از یک هفته گذشته خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در محل سازمان عصرها از ساعت 15 الی 19 ارائه شد و برخی از اعضای مشمول نیز با استفاده از فایل‌های راهنمایی که در سایت سازمان درج شده خودشان مبادرت به تکمیل و ارسال اظهارنامه کرده اند.

مقومی عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم همواره تلاش کرده تا عملکرد مالیاتی خود و اعضا را به صورت شفاف ارائه کند و در این زمینه همکاری و تعامل خوبی بین سازمان و اداره کل امور مالیاتی وجود دارد.

حسن نیروبخش مدیرکل امور مالیاتی استان قم نیز در این بازدید از اقدام هر ساله سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در فراهم آوردن زمینه ارائه خدمات ثبت اظهارنامه مالیاتی مهندسان تقدیر کرد.

وی عنوان کرد: استان قم در زمینه درآمد رتبه هجدهم را دارد که باید تلاش شود تا این میزان از درآمدها در خود استان صرف شود.

وی ابراز کرد: برخی از خیرین تمایل دارند تا مالیاتی که قرار است پرداخت کنند را صرف امور خیریه همانند مدرسه سازی کنند که برای این امر ظرفیت های قانونی وجود دارد و مشکلی از این بابت نیست.

کد خبر 1565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =