در این راستا متقاضیان جهت دریافت هر خدمت یک نوبت به منظور احراز هویت و مالکیت و ثبت درخواست به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه می کنند و با ارائه اصل سند مالکیت و در صورت داشتن وکالت، با ارائه وکالت کاری و همچنین کارت ملی نسبت به احراز هویت و مالکیت و همچنین ثبت درخواست خدمت اقدام می نمایند.
پس از این مرحله، درخواست های رسیده به سازمان از سوی کارشناسان خدمات مهندسی مورد بررسی قرار گرفته و با ارسال پیامک به مالکان زمان دقیق مراجعه حضوری به سازمان از جمله روز و ساعت مراجعه اعلام می گردد که مالکان می بایست در همان زمان اعلام شده برای پیگیری درخواست های خود به سازمان مراجعه نمایند و چنانچه نتوانستند در زمان مقرر مراجعه نمایند آن نوبت باطل شده، تاریخ و ساعت دیگری برای مالک جهت مراجعه حضوری از طریق پیامک اعلام می گردد.
همچنین از اعضای محترم سازمان تقاضا می گردد، با توجه به ورود کرونای انگلیسی به استان و ضرورت رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی، درخواست های خود را صرفا از طریق سامانه مکاتبات نماسان ارسال نمایند و در صورت داشتن سوال در حوزه خدمات مهندسی یا نظارت به منظور دریافت پاسخ سوالات خود، از شماره های اعلام شده در پیام رسان واتساپ استفاده نمایند. ضمن اینکه با توجه به تغییر روش ارائه خدمات در اسفندماه و مراجعه حضوری مراجعان بر اساس نوبت دهی، در صورت ضرورت مراجعه حضوری، صرفا بر اساس ساعتی که سازمان اعلام خواهد نمود یا در پاسخ به سوالات ارسال می گردد، به سازمان مراجعه نمایند.
نظر شما