۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
اطلاعیه بیمه درمان تکمیلی بی نام

اطلاعیه بیمه درمان تکمیلی بی نام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به شرح زیر می باشد.

به اطلاع اعضای محترم می رساند، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم جهت رفاه اعضای محترم تفاهم نامه ای با نمایندگی بیمه میهن  تحت عنوان بیمه درمان تکمیلی بی نام منعقد نموده است.

خواهشمند است اعضای سازمان و خانواده آنان که تحت پوشش بیمه تکمیلی می باشند یا نمی باشند در صورت وجود اصل اسناد و مدارک پزشکی موجود ( اسناد به صورت کامل و دارای مهر و امضا پزشک،مراکز درمانی و ... ) (تاریخ اسناد پزشکی می بایست از ۱ تیرماه ۱۴۰۱ لغایت ۳ خرداد ۱۴۰۲ باشد) می توانند از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۳ خرداد ۱۴۰۲ از طریق کارتابل مکاتبات ارسال نمایند.

در ضمن به دلیل محدودیت بیمه تکمیلی درمان بی نام، سازمان نسبت به بررسی اسناد و مدارک پزشکی اقدام نموده و به ترتیب بالاترین هزینه انجام شده را تا تعداد بیمه بی نام به نمایندگی بیمه معرفی خواهد نمود.                                                                                                                                                                  
     هزینه های تحت پوشش
                                          
 جبران هزینه های بستری،جراحی در بیمارستان و مراکز جراحی محدود Day Care ،دیسک ستون فقرات ، شیمی درمانی (تزریقی،دارویی،خوراکی) رادیوتراپی،آنژیوگرافی قلب، اینترونشنال قلب، گامانایف، اسکن قلب، انواع سنگ شکن، لاپاراسکوپی، بیماریهای اعصاب و روان (سرپایی و بستری)، اختلال خواب،لیزر((PDT ،قوز قرنیه، درمان بیماریهای خاص ( تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، ام اس) و همچنین کلیه هزینه های دارو و سایر خدمات به  صورت سرپایی و بستری ، اعمال جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به استثناء دیسک ستون فقرات)،جراحی قلب و عروق، پیوند ریه، پیوند کلیه، پیوند کبد، پیوند مغز استخوان 

تبصره ۱ :پرداخت هزینه ها پس از طی مراحل اداری (محاسبات طبق قرارداد موجود) توسط بیمه گر و با تایید بیمه گذار به حساب بیمه شده اصلی خواهد شد. مراتب پس از پرداخت به اطلاع نظام مهندسی هم رسانیده خواهد شد. 

تبصره ۲: در صورتی که فرد معرفی شده فاقد بیمه مکمل درمان باشد؛ بیمه میهن می بایست هزینه های درمان ایشان را پس از محاسبه طبق مفاد قرارداد و با تایید سازمان در وجه وی پرداخت نماید.

کد خبر 1070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =