اطلاعیه دریافت شناسه یکتا برای  دارندگان پروانه های اشتغال به کار حقیقی و حقوقی

با توجه به الزامی شدن دریافت «شناسه یکتا» برای همه دارندگان پروانه های اشتغال به کار حقیقی و حقوقی تا پایان سال جاری ، اعضای محترم سازمان باید نسبت به دریافت «شناسه یکتا» مطابق کلیپ راهنما اقدام نمایند.

به اطلاع همه ی اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروانه اشتغال به کار می رساند بموجب قانون، هر مجوز کاغذی که مشخصات صاحب آن در بانک اطلاعات کسب‌وکارهای کشور (qr.mojavez.ir) نباشد، قانونا بی اعتبار است و صاحب آن دچار مشکلات مالیاتی و بانکی خواهد شد چرا که سامانه‌های دولتی، مجوزهای کاغذی را نمی‌شناسد و صاحبان آنها را فعال اقتصادی غیرمجاز تلقی خواهند کرد.

لازم به ذکر است متقاضیان برای دریافت مجوز، فقط باید به درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir) مراجعه نمایند.

از صاحبان پروانه های قدیمی و کاغذی دعوت می‌شود با مراجعه به سایت فوق، غیرحضوری و رایگان مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند تا به راحتی از خدمات غیرحضوری دولتی بهره‌مند شوند.

چرا پروانه های کاغذی و قدیمی باید الکترونیک شوند؟

️خدمات دولتی و بانکی، غیرحضوری شده اند و بزودی اشخاص حقیقی و حقوقی برای گرفتن این خدمات باید شناسه یکتا، داشته باشند.

️اگر دارای پروانه اشتغال به کار هستید ولی اسم‌تان در qr.mojavez.ir نیست، با داشتن گوشی، کارت ملی و پروانه کاغذی، راحت و رایگان، مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) بگیرید.

️بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای کاغذی تا پایان سال ۱۴۰۲ باید به شناسه یکتا یا مجوز الکترونیک تبدیل شوند.

فرایند تبدیل مجوازهای کاغذی به الکترونیک، غیرحضوری و رایگان است و با وجود پروانه کاغذی معتبر و کارت ملی، در کمتر از پنج دقیقه از درگاه ملی مجوزها mojavez.ir قابل انجام است

معیار داشتن پروانه یا مجوز، داشتن شناسه یکتاست و در حال حاضر، بانک‌های سراسر کشور و تا پایان سال، همه اداره‌های دولتی و قوه قضاییه، فقط شناسه یکتا را به عنوان پروانه کسب می‌شناسند.

از صاحبان مجوزهای قدیمی و کاغذی هم دعوت می‌شود با مراجعه به سایت فوق، غیرحضوری و رایگان مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند تا به راحتی از خدمات غیرحضوری دولتی بهره‌مند شوند.

دریافت فیلم آموزشی

کد خبر 1350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =