جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت دیدار کردند

جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، جمعی از مسوولان استان قم از جمله اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، رییس سازمان بسیج مهندسین کشور، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل صمت، رییس بسیج مهندسین قم، رییس سازمان نظام مهندسی معدن و کشاورزی استان، با حضور در منزل مهندس شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه با خانواده این شهید گرانقدر ابراز همدردی و دیدار و گفتگو کردند.

پدر شهید صداقت در این دیدار با تقدیر از حضور مسوولان حاضر در بیت شهید گفت: همه ما باید دعا کنیم که در مسیر شهدا باشیم و از راه آنان جدا نشویم و اگر رشادت های شهدا نبود امروز این امنیت در کشور حکمفرما نبود.

حجت الاسلام صداقت با بیان اینکه شهید صداقت اخلاص بسیاری داشت بیان کرد: همین اخلاص او سبب شد با زبان روزه، در کنار حرم حضرت زینب (س) و در دفاع از حرم و کشورمان به دست رژیم غاصب اسراییل به درجه رفیع شهادت نایل شود و سپس در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خاکسپاری شود.

جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت دیدار کردند

وی ادامه داد: مراسم تشییع شهید صداقت بسیار باشکوه برگزار شد و در بوشهر نیز مراسم بزرگداشت این شهید با حضور گسترده مردم برپا شد که این حضور مردم کم سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: شهید صداقت کمتر از کارش می گفت و ما بعد از شهادت متوجه درجه اش در سپاه شدیم.

پدر شهید صداقت افزود: در آخرین باری که برای خداحافظ آمده بود دستم را بوسید و رفتارش نسبت به دفعات گذشته عادی نبود و گویی از شهادت خود با خبر شده بود که قرار نیست دیگر بازگردد.

وی بیان کرد: ابراز همدردی آحاد مردم ایران و علاقمندی آنان به فرهنگ ایثار و شهادت به ما خانواده شهدا آرامش می دهد.

جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت دیدار کردند

پدر این شهید مدافع حرم تصریح کرد: باید در خط شهدا باشیم و در راستای دفاع از رهبر انقلاب و تبعیت از ایشان گام برداریم که این امر موجب دلگرمی خانواده های شهدا است.

حجت الاسلام صداقت اضافه کرد: اگر در صدر اسلام و در طول تاریخ اسلام مردم آن دوران از پیامبر و اهل بیت علیهم السلام پیروی و حمایت می کردند شاهد ظلم و ستم به آن حضرات نبودیم.

امیدواریم عملیات وعده صادق مقدمه پیروزی نهایی اسلام و مسلمین باشد

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور نیز در این یدار بیان کرد: مرگ برای انسان در قامت های مختلفی ظاهر می شود که بهترین و والاترین مرگ ها، شهادت در راه خدا است.

محسن قنادزاده افزود: حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشانه عجز این رژیم سفاک بود که پس از عملیات طوفان الاقصی و کشتار بی رحمانه مردم غزه دستاوردی نداشتند.

وی اضافه کرد: خون فرماندهان شهید ما در حادثه کنسولگری ایران در سوریه، مسیر نابودی رژیم اشغالگر قدس را هموار کرد.

جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت دیدار کردند

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد بیان کرد: این امر به دلیل حضور مجاهدان در میدان نبرد و جانفشانی شهیدان و ایثارگران است که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و از خودگذشتگی آنان سبب شد این اقتدار و امنیت امروز در کشور حاکم باشد.

قنادزاده ابراز کرد: متاسفانه امروز برخی از سران کشورهای استکباری و همچنین مرتجع منطقه از رژیم اشغالگر قدس که همانند درخت بی ریشه ای است حمایت می کنند که خیانت آنان از اذهان مسلمین و آزادی خواهان جهان پاک نخواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات وعده صادق که موجب خرسندی علاقمندان به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت شد مقدمه انقلاب جهانی حضرت حجت (عج) باشد و پیروزی نهایی اسلام محقق شود.

آحاد ملت ایران در برابر ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های معظم شهیدان خود را مدیون می دانند

جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت دیدار کردند

سید مجید فارغیان عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز در این دیدار بیان کرد: به نمایندگی از جامعه مهندسان شهادت شهید مهندس محسن صداقت را به خانواده این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

وی گفت: آحاد ملت ایران در برابر ازخودگذشتگی شهدا و خانواده های معظم شهیدان خود را مدیون می دانند و این اقتدار و امنیتی که امروز در کشورمان برقرار است ماحصل رشادت های مجاهدان و شهیدان است.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: حضور شهید مهندس محسن صداقت در سوریه و شهادت او به دست شقی ترین انسانهای روی زمین نشان از مسیر درست او دارد که ناشی از تربیت دینی و اسلامی در خانواده ای متدین و انقلابی است.

جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت دیدار کردند

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست

رییس بسیج مهندسین استان قم نیز در این دیدار بیان کرد: شهید صداقت در یکی از رشته های مهندسی تحصیلات خود را پشت سر گذراند و در سپاه پاسداران مشغول به خدمت بود و امروز نیز جمعی از مسوولان مرتبط با حرفه مهندسی به منزل این شهید مهندس آمدند تا ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید یاد و خاطره شهید صداقت را گرامی بدارند.

حسین نیکوکلام با بیان اینکه حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اشتباه بزرگ این رژیم منحوس بود افزود: در پی این حادثه بنا به دستور رهبر معظم انقلاب که فرمودند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود، عملیات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس اجرایی شد که موجب برهم زدن معادلات منطقه و جهان شد.

جمعی از مهندسان استان و کشور با خانواده شهید مهندس محسن صداقت دیدار کردند

نیکوکلام گفت: این اولین بار در تاریخ بود که ایران نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس حمله نظامی به سرزمین های اشغالی داشت و این عملیات ابهت پوشالی صهیونیست ها را شکست.

وی ابراز کرد: عملیات وعده صادق به قدری بازدارنده و دارای اهمیت بود که پس از آن مزدوران و حامیان رژیم اشغالگر قدس نیز عقب نشینی کردند و جرأت اقدام علیه ایران را نخواهند داشت.

رییس بسیج مهندسین استان قم اضافه کرد: حمله موشکی ایران به اسراییل در تحولات منطقه ای و جهانی نقطه عطف بوده و از این پس معادلات در این منطقه به گونه ای دیگر رقم خواهد خورد.

کد خبر 1403

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =