ارائه خدمات اظهارنامه مالیاتی به بیش از ۱۹۰۰ نفر از اعضای سازمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به بیش از ۱۹۰۰ نفر از اعضای این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، مهندس امین مقومی اظهار داشت: خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه های مالیاتی عملکرد سال ۱۴۰۱،  ویژه مهندسان و کاردان‌های دارای پروانه اشتغال،  به منظور تسهیل و تسریع در انجام امور مالیاتی و همچنین حفظ شئونات مهندسان از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم همانند سالهای گذشته ارائه شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم عنوان داشت: خدمات ثبت اظهارنامه مالیاتی از ۲۱ تا ۳۰ خردادماه  هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و با استقرار ۱۵ باجه پیشخوان در محل ساختمان سازمان ارائه شد و در طی این مدت بیش از ۱۹۰۰ نفر از اعضا با مراجعه به محل سازمان از این خدمات بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه مشاور مالیاتی سازمان نیز در طی این مدت با حضور در محل سازمان به سوالات مالیاتی اعضا پاسخ و آنان را نسبت به ثبت اظهانامه مالیاتی و یا تکمیل و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ راهنمایی و مشاوره می داد افزود: با نظرسنجی صورت گرفته از اعضا در حدود ۹۰ درصد از مهندسان، خدمات ارائه شده توسط سازمان در را در سطح بسیار خوب ارزیابی کردند.

کد خبر 1093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =