نشست اعضای هیئت مدیره با کارمندان سازمان برگزار شد

در هفته دولت و به مناسبت روز کارمند نشست صمیمانه اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و همچنین بازرسان با کارکنان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم برگزار و با اهداء لوح سپاسی از تلاش های کارکنان تقدیر شد.

مهندس امین مقومی در این مراسم در سخنانی با  اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: کارکنان سازمان در طول سال، تلاش های بسیاری در راستای پیشبرد اهداف سازمان و مسئولیت های محوله دارند که هفته دولت و روز کارمند فرصت مغتنمی است تا از خدمات همکاران تقدیر شود. 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ابراز داشت: در مقاطعی از سال همانند ماه های پایانی و یا در اجرای طرح هایی مثل نهضت ملی مسکن که اخیرا صورت گرفت؛ حجم کاری سازمان افزایش پیدا می کنند که کارکنان صبورانه و پرتلاش مجموعه سازمان را همراهی می کنند که البته باید از خانواده های کارکنان نیز برای این همراهی ها تشکر کرد.

وی بیان داشت: تقویت همدلی و صمیمیت بین کارکنان موضوع مهمی است که امیدواریم با استقرار سازمان در ساختمان جدید که فضای متفاوت تری نسبت به ساختمان قدیمی دارد و ارائه خدمات به شهروندان در شرایط بهتری صورت می گیرد این امر بیش از گذشته پررنگ شود.

مقومی با اشاره به روایتی از امام حسین (ع) بیان داشت: ایشان فرمودند «نیاز مردم به شما از نعمت های خدا بر شما است؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید» که این حدیث نشان از اهمیت جایگاه خدمت رساتی به دیگران دارد که امیدواریم با ارائه خدمات شایسته به شهروندان در راستای رضایت الهی نیز گام برداریم.

نشست اعضای هیئت مدیره با کارمندان سازمان برگزار شد

نشست اعضای هیئت مدیره با کارمندان سازمان برگزار شد

نشست اعضای هیئت مدیره با کارمندان سازمان برگزار شد
 

کد خبر 1157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =