تکمیل چرخه خدمات الکترونیک بازرسی گاز در استان قم

تفاهم‌نامه تکمیل چرخه خدمات الکترونیک بازرسی گاز بین شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم منعقد شد.

 تفاهم‌نامه «تکمیل چرخه الکترونیک بازرسی گاز» بین شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، با حضور مدیران و روسای این شرکت و سازمان منعقد شد.

مهندس امین مقومی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این جلسه با بیان اینکه برخی سوءاستفاده‌ها در فرآیند صدور تأییدیه‌ها از جمله معضلات پیش‌روی این سازمان است، خاطرنشان کرد: الکترونیکی کردن این فرآیند می‌تواند مانع از تخلفات احتمالی در این زمینه شود.

وی بیان داشت: این سازمان در راستای ارائه خدمات الکترونیک در بخش های مختلف از پیشگامان بوده است و در زمینه بازرسی گاز نیز کلیه مراحل به صورت الکتریک صورت می گیرد که این امر در جهت رضایتمندی شهروندان بسیار موثر است.

وی افزود: از سالهای گذشته تمام بخش های بازرسی گاز جز صدور تأییدیه نهایی از سوی این سازمان و با همکاری شرکت گاز به صورت الکترونیک صورت می پذیرفت که امروز نیز بخش نهایی آن الکترونیکی شد.

مقومی همچنین شرکت گاز را از جمله دستگاه‌های مسئولیت‌ پذیر استان توصیف و از زحمات مدیران و کارکنان این شرکت در راستای عمل به وظیفه خود تقدیر و تشکر کرد.

مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم در جلسه امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به لزوم الکترونیکی شدن فرآیند کسب تأییدیه سازمان نظام مهندسی، اظهار کرد: این کار علاوه بر صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و تسریع در انجام فعالیت‌ها، از سوءاستفاده‌ احتمالی افراد سودجو نیز جلوگیری می‌کند.

وی میزان تخلفات مرتبط با ساخت‌وسازهای بدون تأییدیه سازمان نظام مهندسی در استان قم را پایین توصیف کرد و در ادامه افزود: نظام‌مند کردن این فرآیند می‌تواند موجب هماهنگی بیشتر شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شود.

خوش‌لهجه در پایان اظهارات خود بر لزوم همکاری هرچه بیشتر شرکت گاز با سازمان نظام مهندسی تأکید کرد و خواستار برگزاری جلسات هماهنگی بیشتر از سوی طرفین شد.

کد خبر 1163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =