باجه بانک ملت در ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان افتتاح شد 

باجه بانک ملت در محل ساختمان اداری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه اندازی و افتتاح شد.

مهندس امین مقومی در افتتاح این باجه بانکی در محل سازمان گفت: با راه اندازی این باجه، بخشی از اقدامات مالی مراجعین دنبال می شود که این امر در تسهیل کارهای بانکی مراجعان موثر است.

وی گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در سالهای اخیر تلاش کرده تا خدمات الکترونیک خود به اعضا و شهروندان را گسترش دهد و این برنامه ها ادامه خواهد یافت.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ادامه داد: بانک ملت در ارزیابی ها در مقایسه با سایر بانک ها در عرصه خدمات الکترونیک پیشتاز بوده و اغلب نظام مهندسی های کشور نیز با بانک ملت همکاری دارند.

وی گفت: امیدواریم برنامه ها در بخش ارائه تسهیلات به اعضا در سال آینده تقویت شود.

روستایی سرپرست بانک ملت استان قم گفت: از نظر تعداد شعبه، بانک ملت ششمین بانک در استان است، اما این بانک بیشترین تسهیلات را در قم پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: قرارداد ۸ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن از سوی بانک ملت بسته شده و در بخش فرزندآوری بیشترین تسهیلات را بانک ملت داده و در بخش وام ازدواج هم بانک ملت رتبه دوم بعد از بانک ملی در قم داشته است.

وی گفت: این آمادگی وجود دارد نیازها در باجه راه اندازی شده در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم متناسب با تقاضای مراجعین افزایش یابد.

کد خبر 1381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =