نیازمند بهره گیری از توان مهندسی استان برای احداث مرکز جدید انتقال خون در قم هستیم

دکتر مهدی پهلوانی ستوده مدیرکل جدید انتقال خون استان قم با حضور در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ضمن بازدید از این مجموعه با مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، مدیرکل انتقال خون استان قم در این دیدار اظهار داشت: مهندسان در سالهای اخیر به مناسبت روز مهندس در برنامه اهدای خون به بیماران مشارکت داشتند که از این نوع دوستی مهندسان سپاسگزاریم و امیدواریم در سال جاری نیز این برنامه به مناسبت روز مهندس برقرار باشد و ما نیز تلاش خواهیم کرد از مهندسانی که در این امر خداپسندانه مشارکت می کنند در مراسمی تجلیل بعمل آوریم.

وی عنوان داشت: با توجه به احداث بیمارستان های مختلف سطح استان قم و نیاز این مراکز درمانی به خون، نیازمند ایجاد مراکز اهدا خون دیگری هستیم تا بتوان به نیازهای سالهای آینده پاسخ داده شود.

وی افزود: مجوز ساخت ساختمان جدید انتقال خون در منطقه پردیسان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع دریافت شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار ساخت این مجموعه عملیات اجرایی آن آغاز شود و در این زمینه نیازمند بهره گیری ازظرفیت و توان مهندسی استان قم هستیم.

مهندس مقومی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم نیز در این دیدار با توجه به برنامه سازمان انتقال خون استان قم برای احداث ساختمان جدید اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در این زمینه آمادگی در اختیار قرار دادن تجربیات خود را دارد و امید است ساخت این مجموعه بتواند در راستای رفع نیازهای مراکز درمانی به خون موثر باشد.

وی بیان داشت: در ایام روز مهندس امسال نیز برنامه اهدا خون از سوی مهندسان همانند سالهای گذشته برگزار می شود و این اقدام خداپسندانه نشانه اهتمام جامعه مهندسی نسبت به مسوولیت های اجتماعی و کمک به دیگران است.

مدیر کل انتقال خون استان قم با رییس سازمان دیدار و گفتگو کرد

کد خبر 1268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =