انعقاد قرارداد سازمان با مجتمع گردشگری ماه و ماهی در شیرگاه مازندران

قرارداد استفاده اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و خانواده ایشان از مجتمع گردشگری و اقامتی ماه و ماهی در منطقه شیرگاه مازندران منعقد شد.

به اطلاع اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می رساند، در راستای ارتقا روحیه نشاط و شادابی اعضا و خانواده ایشان و همچنین رضایتمندی هر چه بیشتر مهندسین از برنامه های رفاهی، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مبادرت به عقد قرارداد استفاده اعضا از مجتمع گردشگری ماه و ماهی در شیرگاه مازندران نموده است.

این مجتمع گردشگری در استان مازندران، شهر شیرگاه، سه راه بابلکنار،جاده لفور،نرسیده به سد لفور واقع است که در اطراف آن جاذبه های طبیعی بسیاری قرار دارد.

جنگل منطقه لفور شیرگاه استان مازندران، بخشی از جنگل‌های چند میلیون ساله هیرکانی است که دارای پوشش گیاهی متنوع و آبشارهای متعدد است و سد زیبای لفور نیز در این منطقه واقع شده که مهمترین جاذبه گردشگری این منطقه به شمار می رود.

 آبشار اسکلیم، هفت آبشار، آبشار ترز، آبشار جلسنگ و همچنین پارک جنگلی آذررود، سد سنبل رود، پلنگ دره از دیگر جاذبه های گردشگری طبیعی این منطقه است.

اعضای محترم سازمان می توانند تصاویری از بخش های مختلف مجتمع اقامتی مهر و ماهی و همچنین جاذبه های دیدنی این منطقه با کلیک بر روی تصویر زیر مشاهده کنند.

فراخوان نحوه استفاده اعضا از متجمع گردشگری ماه و ماهی  نیز به زوی اطلاع رسانی می گردد.

انعقاد قرارداد سازمان با مجتمع گردشگری مهر و ماهی در شیرگاه مازندران

کد خبر 1272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =