اطلاع رسانی دوره توجیهی رشته برق ویژه اعضای جدیدالورود

اعضای جدیدالورود رشته برق با مطالعه مطالب ذیل جهت  ثبت نام دوره های آموزشی توجیهی به سامانه نماسان – خدمات آموزشی در بخش دوره ها  در مراجعه فرمایید.

۱.عضویت در سازمان جهت شرکت در کلاس ها  ، الزامی می باشد.

۲.دوره مذکور جهت اعضایی می باشد که اخیراً در آزمون های ورود به حرفه مهندسی قبول شده اند . لذا اعضایی که در آزمون ورود به حرفه مهندسی مهرماه قبول شده اند و همچنین اعضایی که در دور های قبل امکان حضور نداشتند در دوره مذکور شرکت فرمایند

۳. اعضایی که قبلاً در دوره های توجیهی فوق شرکت کرده اند نیاز به ثبت نام و شرکت نمی باشد.

۴.حضور در کلاس های الزامی بوده و غیبت در کلاس ها مجاز نمی باشد و در صورت  غیبت بایستی در دورهای بعد شرکت نمایید.لازم به ذکر است کلاس های مذکور برای صدور پروانه الزام نداشته و بعد از اخذ پروانه اشتغال ، کلاس های مذکور برای فعال نمودن پروانه اشتغال الزامی  می باشد.

۵.محل برگزاری پردیسان ، تقاطع بلوار آزادی و بلوار ۲۲ بهمن نبش میدان شهدای منا ساختمان اداری سازمان طبقه اول کلاس شماره ۱۱۵ می باشد.

 ۶.برنامه زمانبندی کلاس ها طبق جدول زیر می باشد. و در صورت تغییر در برنامه کلاس ها (حسب مورد) به ثبت کنندگان در طی برگزاری دوره اطلاع رسانی میگردد.

۷.ظرفیت کلاس ۴۵  نفر می باشد

۸. مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه می باشد.

۹.در صورت تکمیل ظرفیت و یا عدم موفقیت در ثبت نام ، بایستی در دوره های بعدی شرکت فرمایید.

۱۰.ثبت نام صرفاً از طریق سامانه نماسان – خدمات آموزشی در بخش دوره ها می باشد.

۱۱.در صورت نداشتن نام کاربری و رمز عبور سامانه نماسان جهت ثبت نام ، به صورت تلفنی یا حضوری به واحد انفورماتیک مراجعه فرمایید.

اطلاع رسانی دوره توجیهی رشته برق ویژه اعضای جدیدالورود

کد خبر 1359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =