بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

بیانیه سازمان نظام مهندسی ساختمان قم به مناسبت انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

بسمه تعالی
مقام معظم رهبری:
انتخابات یکی از آزمون های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است.

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، همواره از اهمیت بسزایی برخوردار است و ملت بزرگ و بصیر ایران بار دیگر در یازده اسفندماه، برگ زرینی از دفتر قطور مردم سالاری دینی را ورق خواهند زد و نمایندگان خود را روانه مجلس خبرگان رهبری و خانه ملت خواهند نمود تا مسیر رشد و اعتلای انقلاب و توسعه و آبادانی ایران اسلامی، بیش از پیش هموار گردد.

در اندیشه های امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران؛ مجلس شورای اسلامی در راس همه امور است و این بدان معناست که در ساختار جمهوری اسلامی، اراده و خواست ملت همواره مورد تاکید بوده است.

از دیدگاه رهبر معظم انقلاب نیز مجلس، تعیین‌ کننده‌ مسیر است و دولت ها بر طبق قانون، موظفند تا در مسیر ریل گذاری شده توسط مجلس حرکت کنند که این امر، اهمیت و جایگاه والای مجلس شورای اسلامی را نمایان می سازد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از تمامی اعضای فرهیخته خود انتظار دارد تا نقش فعال خود را در تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات و همچنین روشنگری در زمینه شاخص های نمایندگان اصلح به عموم مردم جامعه ایفا نمایند.

در پایان این سازمان از یکایک ملت ایران و مردم شریف قم، به ویژه جامعه بزرگ مهندسی استان، به منظور مشارکت پرشور در ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند ماه دعوت به عمل می‌آورد و امید است با انتخاب افراد اصلح توسط ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی، شاهد تشکیل مجلس در شأن نام والای جمهوری اسلامی باشیم.

کد خبر 1367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =